Kosmetika 2SIS + giveaway

Dnes jsem si pro Vás nachystala opravdovou lahůdku a to nejen proto, že když vám takhle kosmetika přijde domů v první vteřině byste jí nejraději snědli :) Dostala jsem možnost otestovat novou značku 2SIS ,za kterou stojí dvě sestry - Martina a Katarína, proto také skvěle vymyšlený název 2 SISters , které si daly za cíl vyrábět kosmetiku přírodní, ekologicky šetrnou, originální a hlavně dělanou s láskou. Což se jim daří na jedničku :)



Značka je ještě takové novorozeně a má v nabídce zatím jen pár kousků, takže do budoucna se určitě můžete těšit na daleko větší výběr. Pro zatím mají v nabídce Šumivky do koupele, Sprchové želé, Tělová másla ,Tuhá mýdla, Balzámy na rty a to vše ve třech vůních : Levandule, CuCu a Honey. Více informací na jejich  eshopu 2SIS.



Co všechny druhy a typy spojuje je samozřejmě čisté složení bez chemických barviv a bez palmového oleje, takže se složením já osobně absolutně nemám žádný problém :) Obaly jsou jednoduché,ale přesto díky zajímavým etiketkám pěkné a originální. Navíc balzámy jsou úplně rozkošně balené jako malé makronky :)) To je něco co ve své sbírce prostě musíte mít a nebojte o dva balzámy si dokonce i zasoutěžíme!


Na vyzkoušení jsem si vybrala věci,které nejčastěji používám v zimě a to Tělová másla CuCu a Honey a ze stejné řady i balzám na rty. Pro Vás do soutěže jsem vybrala Balzám na rty Levandule a Cucu plus Vám ke každému přidám malé překvapení v podobě aroma vosku ,ale víc o soutěži až na konci článku, teď se vrhneme na samotnou recenzi vyzkoušených produktů.


Když mi balíček dorazil strašně jsem se těšila až očichám hlavně medovou řadu, jak moc dobře víte medové produkty miluji. No a to tělové máslo je božské :))) Tak tohle rozhodně nikomu snad ani nepůjčím!! Ta vůně...hmmmm...jsem v medovém ráji...to je prostě ...no ani to nejde popsat, jak když otevřete obří sklenici dobrého medu. Taková hřejivá a konejšivá vůně,ale rozhodně nic agresivního co by vadilo. Balení je sice menší a má pouze 100 g ( i když na eshopu je v nabídce napsáno pouze 200 g , tak možná toto je testovací velikost nebo bude časem v nabídce množnost objednat i menší uvidíme ) ,ale stačí opravdu maličko, fakt pidi množství, rychle totiž při kontaktu s pokožkou taje a dobře se roztírá, takže malé množství stačí na velkou plochu pokožky. Věřím, že i tak malé množství vydrží hodně dlouho. Pokud to tedy nepřeženete s množstvím vstřebá se poměrně rychle a dobře, na pokožce zůstává i delší dobu ochranný film. Nelepí, nemáte pocit, že byste byly mastné. Poslední dobou ho často používám místo krému na ruce, trápí mě totiž chladový ekzém,který někdy i dost svědí a tohle mi to zklidní, vůbec nemám potřebu drbat se a i na pohled to vypadá o mnoho lépe. Pokožka je i po hodince nebo dvou pořád úžasně heboučká, takže za mě obrovská spokojenost a rozhodně jedno z nejlepších medových máslíček na tělo ,které jsem kdy měla.

Hodnocení Honey másla : 10/10



Jako další jsem vyzkoušela CuCu máslo , což je tedy Malina a Jahoda. Má narůžovělou barvičku a už na pohled je tužší než medová varianta. Také se maličko hůř nabírá,ale co se týče rozmazávání a vstřebávání tak tady nevidím rozdíl, přijdou mi v tomto ohledu stejná. I efekt na pokožce je stejný, je krásně vyživená, heboučká , možná akorát na ekzém mi víc sedne s medem,má hojivější výsledek. Největší rozdíl,ale spatřuji ve vůni,kterou bych brala i jako rozhodující faktor pro nákup. Malina a jahoda voní opravdu ovocně jako jogurt, je to vůně ,která mi evokuje jídlo a mám chuť máslíčko ochutnat!! Fakt absolutně jedlá vůně. Slaďoučká , takže pokud milujete sladké ovocné vůně tohle musíte mít. Já osobně mám na tyhle vůně náladu jen občas,ale zaručeně mi vždy zlepší náladu, přijdu si , že jsem najednou malá holčička,která má ohromnou radost z něčeho co voní po cukrovinkách  :) Takže opět moc povedené.



Hodnocení CuCu másla : 8/10



Jako poslední jsem vyzkoušela Balzám s medem, je opravdu úchvatně zabalený, což je jeho největší benefit, prostě krása do sbírky :) Navíc má samozřejmě opět přírodní složení. Vůně je jemnější a méně intenzivní než u tělového másla, konzistence je velmi tuhá, takže to chce párkrát do kalíšku sáhnout než dosáhnete ideální vrstvičky na rtech, Takže toto je pro mě asi jediné mínus. Jinak jsem spokojená, na rtech vrstva vydrží delší dobu, krásně zklidní, hojí i vyživuje. Opět vyzkoušeno v době ,kdy mě trápí ekzém i na rtech a musím uznat je to jeden z nejpříjemnějších balzámů v tomto období.


Hodnocení : 8/10

A teď už tedy k soutěži. 
Výherci budou hned dva, každý obdrží jeden balíček s balzámem na rty dle svého výběru a k němu i jeden aroma vosk, aby té vůně přeci jen nebylo málo :)) 
Soutěž bude probíhat pouze zde na blogu a to do 20.1.2017 - 20:00 . 


Podmínky soutěže:

  1. Mít doručovací adresu v ČR
  2. Napsat mi na sebe do komentáře kontaktní email 
  3. Napsat zda by se Vám víc líbil CuCu nebo Levandulový balzám na rty
  4. Napsat co by se Vám nejvíc od této značky líbilo z jejich eshopu a proč
  5. Být pravidelným čtenářem mého blogu zde přes GFC nebo FB, Google+ , napsat kde a pod jakým jménem sledujete

Bonusové komentáře:
  • Like stránek 2SIS zde
  • Sledovat mě na IG zde
  • Sdílet soutěž, musíte do bonusového komentáře přidat i odkaz kde sdílíte ( sdílet můžete i fotku na IG kde budete odkazovat na soutěž )
Takže celkem máte jeden hlavní soutěžní komentář a k němu až tři další bonusové :) Takže opravdu velká šance na výhru. Losování proběhne náhodně pomocí random. 

Hodně štěstí



Komentáře

  1. 1. ČR
    2. terezka0000@seznam.cz
    3. Mě se více zamlouvá Cucu balzámek
    4. Poznávám tuto značku poprvé a z eshopu mě nejvíce zaujalo sprchové želé protože jsem nikdy neměla zkušenost s takovýmto produktem. Samozřejmě i tělová másla. Všechny výrobky mají nádherný obal, ani nevypadá že je ta kosmetika ze Slovenska.
    5. Sleduji tě přes GFC: Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, více se mi líbí varianta levandulová:-). Na eshopu si mě získala sprchová želé, s podobným výrobkem mám zkušenost od značky Lush, tak by mě zajímalo, jak se želé povedla zde:-). ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. a FB stránky 2SIS sleduji pod jménem Simona Zahrádková. ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, vše vypadá parádně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď?:) Taky mě všechno zaujalo a prostě med to je moje :)

      Vymazat
  5. 1. ČR
    2. Misa.Pavlikova15@gmail.com
    3. Cucu balzámek
    4. Značku o ní slyším poprvé a hned se mi zalíbili obaly, líbí se mi jejich mýdlo levandulové :))
    5. GFC Miška

    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  6. tomanova.katerina@centrum.cz
    Levandulovy balzam
    Sumive koule do koupele protoze je mam rada a rada zkousim jine nezod lushe
    Elizabeth greenova ci elizabeth greenova1 :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vizuálně krásně, no. Mě by se líbil Levander a z obchodu bych si vybrala Cucu sprchové želé, protože je levnější, než to od Lushe. GFC Jana Nováková.
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. 2sis lajkuju jako Margareth Wittgenstein. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji na IG jako Jane.Jirikova
    philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nemam dorucovaciu adresu v CR, takze sa asi nemozem zapojit. Neda mi vsak nenapisat, ze tie makronkove obaly su krasne. Podla mna sa im to bude dobre predavat. Mali skvely napad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš někoho v ČR kdo by byl ochotný ti to potom dovézt tak není problém :)

      Vymazat
  11. Sleduji jako Charmedka
    Značka vypadá naprosto úchvatně, ty obaly jsou sladké a balzámky ve tvaru makronek? No nádhera.
    Určitě bych raději Cucu, jelikož levanduli nemusím.
    A co bych si vybrala? To je těžké, asi Cucu tělové máslo.
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. FB Beauty of pink
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. IG Charmedka
    charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes GFC jako Hanďa
    Značka má krásné roztomilé, sladké obaly. Kdybych si měla vybrat jeden produkt z jejich stránek, tak by to bylo tělové máslo Cucu, protože bude krásně hydratační a určitě bude i skvěle vonět.
    Vyhrála bych raději balzámek ve verzi Cucu.
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji i na IG jako @mojekosmetika
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Moc se mi líbí jejich obaly! :) Raději bych variantu Cucu, ale nepohrdla bych ani Levandulí, protože i tu mám moc ráda. Jinak na eshopu mě zaujaly ty šumivky do koupele, protože ty jsem si už od podzimu oblíbila a pokaždé si do koupele nějakou házím, dokonce jsem zkoušela i vyrábět doma a ráda zkouším nějaké nové, tak i tyhle by mohly být fajn. No a pak bych ráda vyzkoušela i to sprchové želé, musí s tím být sranda určitě, nikdy jsem nic podobného s takovou konzistencí neměla. :)
    GFC: Klára Svojanovská
    E-mail: Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Fb: Klárka Svojanovská
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ig: klarka_svojanovska
    Klarka.Svojanovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Hrozně mě těší, že se v Česku a na Slovensku stále objevují nové značky přírodní kosmetiky :) O téhle slyším poprvé, ale hned mě okouzlila, už jen těmi obaly. Těším se, až do jejich sortimentu přibudou i další voňavé produkty, zatím mě zaujalo všechno, například to sprchové želé vypadá dost zajímavě! :) Něco podobného mě lákalo vyzkoušet z Lushe :) Taky mě zaujalo, že ti produkty vyhovují na ekzém, já jsem taky nějaký na rukách měla a používala na něj mast od kožní, která sice pomohla, ale mám teď ruce extrfmně vysušené, že to občas až bolí a nic moc na to nepomáhá :/ Každopádně soutěž je parádní, moc ráda bych vyzkoušela levandulový balzámek! :)

    GFC : Jeanette
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. FB : Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. IG : zanetkov77
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Libi se mi levandulovy balzam. Na eshopu me zaujalo medove sprchove zele, libi se mi, ze je prirodni, jeste jsem nic takoveho nemela.
    Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Fb Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Instagram Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. balzámek bych asi upřednostnila levandulový :-) jinak z nabídky je největší lákadlo určitě medové máslo, to budu muset mít
    kaisa.b()centrum.cz
    GFC: Barzoolka

    OdpovědětVymazat
  26. IG: sleduju tě jako baarzoolka
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. 1. ČR
    2. e-mail: slancova.m@seznam.cz
    3. Líbil by se mi Levandulový balzám na rty
    4. Hodně mě tam zaujalo Levandulové tělové máslo, protože zkrátka vůni
    levandule miluju, neskutečně uklidňuje nervy. ¨
    5. FB - Martina Slancová

    OdpovědětVymazat
  28. na IG tě sleduji jako @macina5
    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. FB 2SIS Cosmetics - Martina Slancová
    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. vera.p@centrum.cz
    CuCu balzám na rty
    Sleduji tě na FB: Veronika Pospíchalová
    Líbí se mi právě tyto balzámky na rty - teď v zimě se hodí obzvlášť. A ty obaly jsou tak super, že když ho někdo uvidí, musí se mu to líbit :)

    OdpovědětVymazat
  31. FB 2SIS:Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com
    Cucu balzám na rty
    Líbí se mi balzámky na rty, protože to je teď moje závislost mám vždy minimálně dva po ruce :D.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  33. GFC Andrea P.
    a.pocepicka@hotmail.cz
    Levandule :-)
    Zaujalo mě medové želé. Úplně si představuji ten luxus při sprchování :)

    OdpovědětVymazat
  34. ČR
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Více by se mi líbil CuCu balzám na rty. :)
    O značce slyším poprvé. Obaly výrobků mají krásné. Nejvíce se mi líbí Cucu tělové máslo, protože je jahodovo malinové. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com
    GFC: ZdeňkaM

    OdpovědětVymazat
  35. FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Instagram: denikaabomination
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj. :)
    Tak mne osobne by se libil CuCu balzam na rty a to i pres to, ze levanduli miluji!
    Z eshopu me nejvice zaujal to Medove telove maslo, na ktere jsi delala recenzi, jelikoz podle tve recenze je bajecny!
    A sleduji jako Kateřina Václavková. :)
    Email: katevaclavkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomnela jsem dodat, ze sleduji pres Google i pres GFC jako Kateřina Václavková. :)

      Vymazat
  38. Ahoj, super soutěž a produkty :-) sleduji tě na blogu jako Pavla Kopuletá, IG pavlakopuleta, email Paja.Kopuleta@seznam.cz. Pokud se zadaří, vybrala bych si CuCu. Hodně mne zaujaly sprchové želé, to musí být pak ve vaně opravdu zábava :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Ahoj,
    1. Adresu v ČR mam.
    2. Muj email je kiikii100@seznam.cz
    3. Vice by se mi libil CuCu balzam.
    4. Nejvíce by se mi libilo CuCu telove maslo, protoze hlavne v zime mam suchou pokozku a rada bych vyzkousela neco noveho.
    5. Sleduji pod Google+ pod jmenem Niki RnRGirl

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj,
    1. Adresu v ČR mam.
    2. Muj email je kiikii100@seznam.cz
    3. Vice by se mi libil CuCu balzam.
    4. Nejvíce by se mi libilo CuCu telove maslo, protoze hlavne v zime mam suchou pokozku a rada bych vyzkousela neco noveho.
    5. Sleduji pod Google+ pod jmenem Niki RnRGirl

    OdpovědětVymazat
  41. Dala bych přednostu CuCu :) A z eshopu bych si vybrala CuCu tělové máslo-medové. Určitě úplně božsky voní. Mailík je marcrazy@centrum.cz, sleduji na fb jako libuska.krizova, a jinak jako Libuška Křížová, zde na googlu plus jako marcrazy2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Anonymní1/09/2017

    Ahoj, moc děkuji za krásnou soutěž a možnost vyhrát jeden z těch roztomilých a pro mě úplně nových balzámků.
    e-mail: lovealwaysanimals@gmail.com
    sleduji na FB jako Verka Valerie :)
    Z eshopu se mi líbí šumivky do koupele, ale asi jsem trochu ovlivněna momentálním mrazivým počasím a touhou po horké vaně :D
    Balzámky se mi líbí oba, ale asi bych si vybrala ten levandulový.

    OdpovědětVymazat
  43. mail: vrbova.eliska@centrum.cz
    FB: Eliška Vrbová
    z eshopu bych si vybrala právě to HONEY tělové máslo, které tak vychvaluješ :) z balzámů bych si vybrala levandulový

    OdpovědětVymazat
  44. sleduji 2SIS na FB jako Eliška Vrbová

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduji i facebook 2SIS jako Kateřina Václavková :)

    OdpovědětVymazat
  46. A tebe na IG jako katevaclavkova. :)

    OdpovědětVymazat
  47. ahoj :)
    n.princess@azet.sk
    z balzamov by som si vybrala cucu, a na eshope ma velmi zaujali šumivky do kupela , kedze sa kupem skoro kazdy den hahaha :D
    inak blog sledujem cez gfc ako nikola benková

    OdpovědětVymazat
  48. A zdielam tu
    https://www.facebook.com/pg/Giveaway-SKCZ-723421241025612/posts/?ref=page_internal

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj. :)Tak mně osobně by se líbil CuCu balzám na rty ,ale i levandulový nemusí být špatný.o
    Z eshopu mě nejvíce zaujal to medové tělové máslo, na které jsi dělala recenzi a podle tvé recenze je úžasný!
    A sleduji jako Tě jako Karolína Brázdilová. :)
    email: karolbrazdilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. 1. ano, mám:)
    2. lenka.cicha@email.cz
    3. víc by se mi líbil CuCu balzámek, ale levandulový by udělal radost též;)...já levanduli miluju - o tom žádná, ale ten CuCu je tady takový lákavější:D
    4. lákavé je úplně všechno všecičko, ale nejvíc zaujalo sprchové želé, protože vypadá děsně roztomile a určo si s ním člověk užije spoustu zábavy:D
    5. sleduji přes GFC i FB jako Lenka Fořtová (Cichá)

    OdpovědětVymazat
  51. 2SIS sleduji na FB jako Lenka Fořtová (Cichá)
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Na IG sleduji jako cichulak - Lenka F.
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  53. sdílím veřejně na svém FB účtu - https://www.facebook.com/lenka.cicha
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  54. GFC Mirka Škampová
    Mně by se víc líbil CuCu
    A láká mě sprchové želé, nedovedu si představit jak funguje, nikdy jsem se s podobným přípravkem nesetkala.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. GFC: Červenková Barbora
    to je úplně kokinózní :) víc mě zaujalo CuCu a na e-shopu se mi líbí CuCu :)
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. 1. Jse z ČR
    2. kaca.val.1996@seznam.cz
    3 Levandulový :)
    4. Určitě sprchové želé. A ani nevím proč, ráda zkouším nové věci a želé jsem ještě nezkoušela:)
    5. GFC : KačaVal

    OdpovědětVymazat
  57. Dala jsem like kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. sleduji na insta
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Sdílím https://www.facebook.com/profile.php?id=100010271800547
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Mám ráda levanduli, tak bych si vybrala levandulový balzám.
    Vyzkoušela bych sprchové želé.
    macu@seznam.cz
    GFC Markéta Králová

    OdpovědětVymazat
  61. barisek22@centrum.cz
    Sleduji na google+ jako Barbora Schleissová
    miluji levadnuli, takže radši bych ten levandulový.
    Ráda bych vyzkoušela sprchové želé.

    OdpovědětVymazat
  62. Sleduji na instagramu jako schleissova_b

    OdpovědětVymazat
  63. Email: Verunka.tuc@seznam.cz
    Sleduju tě přes google jako Veronika Tučková.
    Z eshopu bych si vybrala asi CUCU tělové máslo.
    A balzám na rty bych brala Cucu :)

    OdpovědětVymazat
  64. Like na stránku 2SIS z profilu: Veronika Tučková.

    OdpovědětVymazat
  65. Sleduji te na instagramu jako naomishizuko :)

    OdpovědětVymazat
  66. hm, tuhle značku jsem vůbec neznala. Raději bych preferovala CuCu. Jelikož jsem vyloženě sušenka a stále se musím něčím mazat, tak mne zaujaly nejvíce jejich tělové másla a nejraději bych měla doma to levandulové. Myslím, že má pokožka by byla nadšená tímto výběrem. Sleduji zde na blogu i na fb (pod svým jménem Vendula Mikulková). Děkuji za tip na skvělé výrobky. MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky